Saturday, July 31, 2010

Tolong hormat orang!

Jika anda mempunyai kriteria seperti berikut;
1) Lelaki
2) Berbaju batik biru bercorak kuning [pada 30 julai '10]
3) Berusia lingkungan 35tahun ke atas
4) Berseluar slack hitam
5) Berkasut kulit hitam (tak shinning)
6) Menaiki train KTM dari KL sentral ke Putra [pada 30 Julai '10]
7) Berjalan agak ke YB-an

Jika anda cukup kriteria seperti di atas jadi..dengarkan ni!!

"Wahai pakcik!! tolong la belajar untuk beratur! bertarikh 30 julai iaitu smlm, pakcik dah potong barisan saya bukan sekali, tapi dua. First, time keluar dari train putra, slumber je pakcik potong barisan masa nak lalu kat mesin tu. Dlm hati "eh eh!" tapi...I believe everyone deserves a second chance. So bagi je la. Time saya nak beli tiket pun, sy nmpk pakcik terus pegi depan counter hulur duit kat counter tu walaupun time tu ada org kat sebelah pakcik tgh beli tiket. What the HECK is dat? Dont u have manners? Kalau pakcik nak cepat, sy pun nak cepat, org2 blkg sy yg beratur pun nak cepat. jadi tolong la belajar2 beratur. Mmg sy tak sound pakcik depan2 aritu, bukan apa, takut pakcik dapat malu. Jadi tolong hormat orang lain yang penat beratur. Maaf dan sekian..."

fuh~ lega... Lalala~

3 comments:

syazwanshahdan said...

huhu.. alang knape alang jugak yg menjadi sasaran pakcik itu.. huhu.. seb baik alang xsound.. mane tau dia bakal mertua alng? ngeee~~

Noraqeelah Nazari said...

Kalau aku jadi ko kan, time p.cik tu lalu sblh, dgn reaksi muke yang paling innocent yang pernah aku ade, ckp la time kaseh..
Msty die tny knp n dgn selambe badak nye cakap la saye beratur panjang2 ni memang di upah untuk jadi tunggul kat sini.. :)

leeya said...

haha.. tol ckp achik.. cm aritu pon, ade la bengkek ngan makcik2 dok blakang ucu *kat dewan merdeka kt pwtc.. smpn je dlm hati.. pastu kwn ucu ckp~ aku mls je nk tgur tkot2 krng die mertua aku.. hahahahahhaha.. :D

Blogger & Friends